Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

lørdag 1. mai 2010







Ute på tur............



Været viste seg fra sin beste side, og det ble en liten formidagstur for hele familien! Minstemann har for øyeblikket en stor forkjærlighet for sauer, så da bar det avgårde for å finne nærmeste sau:) vi trengte ikke gå langt, for vi og sauene er nesten naboer:) På innsiden av sauegjerdet lå det en trollhasselgrein, der kunne den jo ikke ligge.Det er jo så mye kjekt man kan bruke trollhassel til, så den fikk bli med hjem og nå henger den over bordet på terrassen!! Den mangler ennå litt stæsj, tenkte å henge på noen små lykter som vi kan tenne når vi skal sitte ute i sommer å nyte kveldene:)



Ha en deilig helg!!

1 kommentar:

  1. Sauer er fantastiske! Jeg liker dem bedre en for eksempel mark. Jeg hadde en "kul2 liten kar på jobben som skulle imponere meg i sist uke. Se se se Elin. Tør du dette......å svosj....så hadde han spist en mark.

    Nei jeg tør ikke det! Jeg elsker ute plassen din. Du har pyntet så flott at det er en fryd for øyet å se.

    Ønsker deg en nydelig dag. Klem fra Elin:)

    SvarSlett