Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

fredag 26. november 2010

Endelig!!


Endelig er det lov å pynte!! Har snikpyntet litt og litt i flere uker, så nå endelig slipper jeg å forsvare de små juletrærene som står rundt forbi i huset i små glasskrukker, og alle har funnet seg til rette med at det dukker opp kongler litt her og litt der:)) I dag har vært nok en kreativ dag, med juletrelaging !(som skal stå på trappen)( skal ta bilde i dagslys i morgen) :)) Ikke det at de ikke er fine de små de selger rundt forbi, men jeg hadde lyst å lage mitt eget, og sette mitt eget preg på det, og ingen har likt:))) Jeg får fortsette pynteriene, og kanskje jeg får tid å lage litt flere av disse smellertene, som hverken smeller, har knakende gode vitser eller flotte hatter inni seg:))

Ha en fantastisk helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar