Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

søndag 18. september 2011

Loppelykke!!!

I går var dagen da det ble loppelykke for meg !! Et gammelt "meatcover" ,usikker hva det heter på norsk, kanskje noen av dere vet?? :) Seks gamle gafler med nydelig mønster, sausenepp i sølvplett, brevåpner i sølvplett, og noen småting til :)) Hver og en ting kostet fra 10 til hele 20 kroner...det kan man vel kalle et kupp :)  Her ser dere bilde av noen av kuppene mine! Ønsker dere en fantastisk søndag og en nydelig uke som kommer, her i huset blir det skolearbeid nesten hele uken!!

10 kommentarer:

  1. Flotte loppefunn, og så vakkert presentert til oss. :)

    SvarSlett
  2. Kjempekjøp! Hvor var du?

    SvarSlett
  3. Anonym: Jeg var på loppemarked i Julebygda, Malmheim ! Enorme mengder med lopper, men mye folk:)

    SvarSlett
  4. Wow, ja det var litt av noen kupp!!
    Så gøy når man finner "gull";))

    Ha en finfin ny uke!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Så herlig med loppefunn:) Og fine funn var det jo også. Her blir det loppis-helg neste helg.
    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  6. Ja dette kaller jeg ett kupp av skatter. :)
    Nydelig bilde.
    Ønsker deg en fin kommende uke. :)

    SvarSlett
  7. Snakk om kupp!
    Lekkert..

    Takk for slik koseleg helsing frå deg ♥
    Å ja, eg sender ;)

    God ny veke ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  8. O hvilken lykke!
    For noen godbiter!!!
    Slike meatcover er da nesten helt umulige å få fatt i! Så heldig du har vært. Utrolig at slike ting over hodet blir levert til et loppemarked!
    Jeg dro helt til Matningsdal på loppis for noen uker siden. Der er det bare gårder, og regnet derfor med å kunne finne melkespann, sink og hageredskaper...
    Men der gikk det i gamle eggeglass fra tupperware, brukte gryteunderlag av kork, påske- lysmansjetter osv...
    Kunne spart meg for den turen der.
    Hvilken utdannelse er det du er igang med? Mener å ha lest om BI på bloggen din?
    Jeg har ikke hatt tid å søke meg jobb enda. Men skal snart igang. Må bare bygge badet fredig først. Et stort men spennende prosjekt.
    Håper du får en fin studieuke!
    Klem Marit
    PS Sjokoladeskapet ditt er helt topp!!!
    Ser for meg det til jul med kakebokser, julegodt og julepynt...!

    SvarSlett
  9. Heisann

    så gøy å gjøre slike kupp!!
    Lokket var nydelig!

    Ha en fin torsdagkveld Tone :o)

    SvarSlett
  10. Hei:)

    Dette var virkelig en blogg etter min smak!:)
    Nydelig meatcover du har funnet,et virkelig kupp!

    Ha en fin lørdag!

    Klem M

    SvarSlett