Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

søndag 19. februar 2012

God fastelavensøndag!

Ute laver snøen ned, og solen titter fram innimellom, bollene står til heving og nå er det eplepai som skal lages ! Etterpå er utelek med småguttene før besøk av besteforeldre , en nydelig kosesøndag med familien !!
Som dere ser ble fastelavenspynten i hvitt, og jeg skal pynte med hvite fjær på bordet, det er vel bare å innrømme det, jeg får ikke helt til å bruke spreke farger.....:)) Ønsker dere alle gode damer der ute en nydelig søndag!!

8 kommentarer:

  1. Superskjønn fastelavenspynt hos deg.
    Ha en fin bollesøndag !
    Klem Anne

    SvarSlett
  2. Kjempefint pyntet! Det var vakkert med hvite fjær, og for et nydelig bilde!
    Ser ut som du har en koselig søndag foran deg!
    :)

    SvarSlett
  3. Vakkert bilde! Hvit fastelaven er fint!
    Kos dere i dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Lekkert og smakfullt bilde;)

    SvarSlett
  5. Her ble det ingen fastelavensfjær. Kjenner ikke behov for den slags.
    Istedet har jeg plukket grener fra et gammelt frukttre. Håper de vil sprette fint ut og gi vårstemning.
    Boller og kanel i svingen har vi også kost oss med. En herlig søndag.
    Sol, snø og rusletur. Deretter rennedrev og null sikt... Ja, ja. Jeg kom meg da hjem til slutt. Måtte gå søndagstur alene idag da husbonen ligger med influensa stakkar.
    Ny uke, nye muligheter. Litt jobbing, så vinterferie!
    Skal dere ut på tur???
    Jeg har ei tippe med krykker og ei med gipset arm, så hos oss blir det nok rolige dager på hytta. Sliter å finne på aktiviteter som passer for alle nå når jentene mine er litt reduserte.
    Vinterlig hilsen Marit

    SvarSlett
  6. WOW!Dette bilder er utruleg vakkert!

    ♥ Astrid

    SvarSlett
  7. Så nydelig blogg jeg ramlet inn på her!! :) Også måtte jeg smile litt av fastelavensriset ditt...for jeg, som deg, fikser ikke helt alle de skrikende fargene...Så når snuppa kom hjem fra barnehagen med disse fargesprakende fjær, snek jeg meg til å ta dem av - og danderte heller med hvitt ;) hehe...Nydelig det.
    Ønsker deg en flott dag - jeg kommer gjerne innom her hos deg igjen senere!!

    SvarSlett
  8. Hei igjen!
    Bare gled deg til de kommer i denne kreative og livlige fasen, hoho, mye å fortelle og le over :) Litt stressende mens det pågår, men du så morsomt i etterkant, hoho :)

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett