Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

torsdag 10. januar 2013

København

 I mange år har jeg nytt godt av å ha jobbet i flybransjen, og hatt billige billetter tilgjengelig til en hver tid. Dette ble brått slutt når jeg tok fatt på studier, og derfor blir jeg ekstra glad når noen av mine gamle kollegaer inviterer meg med på tur:) I går fikk jeg derfor en luftetur og dagstur til byen som ligger mitt hjerte nært, København! Bare kos, kafe, shopping og det gjør så inderlig godt nå som fullt studie står for tur fra neste uke!!
Bildene er tatt på Royal cafe, en favorittplass med den beste atmosfæren, og så var det peonene da, jeg kjenner jeg blir helt mo i kroppen når det står et hav med peoner utenfor blomsterbutikken, og til 40 kr pr bunt...Ønsker dere alle en nydelig helg i solskinnet!

5 kommentarer:

  1. Hei! Så snille venner du har! Jeg skal selv til København om 14 dager sammen med ei god venninne; har du noen tips på kafeer, interiørbutikker o.l som er verdt et besøk?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei !! bare si hva du er int i så kan jeg kanskje gi deg noen tips:)
      Tone

      Slett
  2. Så fantastisk å få en sånn fin luftetur da !
    Jeg husker så godt peonene i fra den tiden dattera mi studerte i danmark ..sukk..
    og så til den prisen da !
    Ha en fin solskinnssøndag.
    Klem Anne

    SvarSlett
  3. Jeg elsker Køben!

    Ønsker deg en fortryllende start på uken!
    Her skal kvelden tilbringes med en kjær venninne, jeg som hater å shoppe skal faktisk bli med henne på shopping (grøss og gru) - hva man ikke gjør for de man er glad i *smile*

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett
  4. Så spennende med studier Tone!!! Lykke til!!!

    SvarSlett