Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

fredag 9. april 2010


Drømmer..........

Meg bort til sommeren, og lengter etter å luke i bedene. Men først er det flere prosjekter på gang:) Terassen skal males lysegrå, det ble en god start i fjor, men så kom regnet, og prosjektet stoppet en smule opp, det vil si ,vi har nok litt over normalen stor terasse, siden vi har valgt et såkaldt vedlikeholdsfri uteområdet,(siden mannen i huset har gressallergi..og bjørk..og alt det andre:) så har vi flere blomsterbed, masse terasse, litt heller,og hvit singel innimellom. Nytt av året et en overbygd terasse hvor jeg har mange planer om innredning, ikke minst skal jeg prøve på lage hagemøblene selv..prøve hvertfall:)) Dere skal nok få vite hvordan det går:)

Ha en fantastisk helg!

1 kommentar:

  1. Gratulerer med bloggen!!! Kjekt å se - og virkelig nydelige bilder!!! Legger meg som følger;-))
    Klem

    SvarSlett