Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

onsdag 21. april 2010




Endelig:))


Endelig fant jeg peonene som får meg til å tenke på at sommeren er rett rundt hjørnet:)) ( selv om det ikke helt virker slik ,når man har stått opp hver morgen denne uken med snø i luften) I fjor plantet jeg peoner i bedet, så det blir spennende å se om det kommer blomster i år! Og med peoner i hus kommer inspirasjonen til å forvandle stuen til det litt mer sommerlige!! Så nå er det ut med vintervatteppene og putene, og inn med sommertekstilene!!

Ha en fantastisk kveld

1 kommentar:

  1. ÅH!Pionar er sååå nydelege♥
    Kjempe fine bilder!
    Heldige deg som har ein slik kyrjekandelaber:)
    (ønskar meg:)
    Gledar meg masse til å sjå sommaren i heimen din:)
    Godklem frå Astrid♥

    SvarSlett