Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

søndag 22. august 2010

Hvis ting kunne snakke..........


Vil gjerne vise dere noen av mine loppisfunn fra de siste to helgene, og jeg undrer meg like mye hver gang om hvor tingene har bodd før........den slitte gamle kurven som er robust laget og sikkert vært med et flyttelass fra en asiatisk destinasjon, ser for meg den har vært eid av noen misjonærer som har tatt den med seg hjem......den gamle tyske klokken,som kun kan stilles inn på maks en time, og må holdes på hodet for å fungere:)) Gamle rammer som sikkert har fått med seg litt av hvert...og en eldre mugge som nok har sett flere middagsretter enn jeg har i min kokebok:))

Ha en flott søndag, det skal vi ha, i øse pøse regn:)

3 kommentarer:

  1. Hei Tone, så flotte saker du har funnet. Kurven var absolutt nydelig! Jeg tenker på samme måte som deg, I hvilket hus de har bodd, hvem har beundret dem før meg, og så drømmer meg meg helt bort :) Det er koselig å tenke på..

    Takk for hyggelig besøk i bloggen min, du er velkommen igjen !

    Aina

    SvarSlett
  2. Hei
    Vakre skatter. Skulle og gjerne visst historien bak vakre gamle skatter...
    Ha en fin kveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. tenk at vi er så heldige å få med oss slike historiske ting hjem:) Du har funnet mye flott:)

    SvarSlett