Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

onsdag 9. mars 2011

Brukt og Antikkmarked:))


Bor du i Rogalandsområdet og lurer på hva du skal finne på til helgen??:)) Da kan jeg hjelpe deg litt på vei:)) 20 entusiastiske damer og menn har slått seg sammen og skal ha marked på Tjensvoll bydelshus, førstkommende lørdag fra kl 10-15 .Bydelshuset ligger rett ned av Tjensvollsenteret, ishallveien 32!! Her vil man finne rimelige ting som passer til den franske landstil,vintage,kjøkkenting,vesker,smykker og samlerobjekter!! Jeg var med på messen sist gang, og det var en fryd å møte så mange kjekke folk som tok turen innom , denne helgen blir viet til familien og fjellet, men min mor er på plass med sine godbiter på messen:)) Her er det full snøstorm utenfor, og for øyeblikket ingenting som ligner på vår, men den kommer!! Det er jo tross alt vinterferie, og da må man kanskje belage seg på at det skal være litt vinter:)) Nå er det bare å begynne pakkingen til hyttetur i fellheimen, uten vann og tv, det skal jammen bli godt!!!

11 kommentarer:

  1. Så herlig med slike messer, men er desverre litt langt unna;))
    Her snør det og, masse!! Og her var vinterferien for 2 uker siden, så jeg syns IKKE det er greit;) Er ferdig med vinter'n jeg nå...
    Men, men, lite en får gjort med været, vi får kose oss og pynte heimen i vårlige farger i stedet ♥

    Ha en kos Onsdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Jepp jeg skal dit:) Takk snuppa!

    SvarSlett
  3. Skulle øsnke det var noen slike fantastiske mennesker her hos meg også, for jeg vil også gå på slike messer...Greit, vi har slike messer her i Bergen også, men der koster det 100 kr for å komme inn..

    Ha en fin dag!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Ååå hørtes kjekt ut:),
    må nok ta turen dit på lørdag:)
    Klem Hilde

    SvarSlett
  5. Et flott bilde med vakre saker!!
    Så var det til Rogaland vi skulle reist til helgen altså......
    Første helgen er det antikk og samlermesse her i bergen!
    gleder meg stort!!

    Ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
  6. Skulle ønske jeg var hjemme og kunne besøke denne messen.
    Siden jeg hadde ei så flott vårhelg på hytta for noen dager siden, ville jeg gjenta suksessen sammen med familien denne helgen.
    Men jeg ser at rappelering i fjell og bålkos ved sjøen ikke frister nå... For et vær vi har fått!
    Håper dere får fine dager i Madland. Med det reisemålet er jo snø en selfølgelighet. Sikkert godt føre også med all nysnøen.
    God tur!
    Klem Marit

    SvarSlett
  7. Tusen takk for tipset Tone!
    Visste at hun skulle være med på messen....men ikke at hun hadde en nettside jeg kunne kikke på :o)

    ha en fin kveld

    SvarSlett
  8. Så synd en bor så langt fra:):)
    Ha en fin kveld..
    klemklem

    SvarSlett
  9. Jeg hadde virkelig vært klar for messe hvis jeg hadde bodd i nærheten.. men her er det nok hverken noen messe eller loppemarked i helgen.
    Jeg har gitt deg en award! Titt inn på bloggen min.. og send den videre hvis du har lyst :)
    God tur!
    klem

    SvarSlett
  10. Skjønner man skulle vært i Rogaland denne helgen.. så spennende da...

    Sikkert masse skatter som dukker opp..

    ha en fin fredag =)

    klemmer

    SvarSlett
  11. Hei:)
    Hadde jeg bodd nærmere hadde jeg nok tatt en markeds tur:)
    Koselig blogg du har, legger meg til som følger jeg:)
    Ha en fin helg!

    Klem Line E.

    SvarSlett