Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

fredag 4. mars 2011

Smugtitt!!


Huset står ennå litt på hodet, og halve kjøkkenet står i stua. Hadde vel egentlig ikke trodd at det skulle bli så mye styr bare pga en benkeplate, men nå ligger den lys å fin på kjøkkenet sammen med ny vask og bladebatteri !! Så får man bare ta det andre som en bonus, man får ryddet godt i skuffer og skap når alt må dras ut og man ser hvor mye man har...etter en opptelling så fant jeg ut jeg hadde nermere 20 kakefat,så det er absolutt dags for litt sortering . Skal ikke se bort i fra at det blir mye fint på gjenbruken i tiden framover:)) Nå er helgen her og vi skal kose oss på familiebesøk i morgen, og bollebaking på søndag! Ønsker dere en nydelig helg, så skal jeg prøve å få tatt bilde i dagslys:))

4 kommentarer:

  1. Er det grått kjøkken dere har?
    Må være deilig å ha kommet så langt med fornyingen. Det er et himla kaos når det står på. Ser du har maaaange kjøkkenskap. Ikke rart det hoper seg opp.
    Veldig fin vask også!!! Ønsker meg en dobbel slik. Krana var også landlig og fin! Akkurat slik jeg liker!
    Ha ei flott helg.
    Klem Marit

    SvarSlett
  2. Herlig med litt nytt ♥ Og den vasken der sikler jeg på og... håper den kan komme når jeg tenker og pusse litt opp på kjøkkenet og bytter benkeplate;)

    Ha en flott helg, her skal det bli VM på TV ja - mer GULL i sikte!!!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Dette ser veldig fint ut... likte vasken din jeg..

    og fargen ser veldig fin ut..

    Klemmer =))

    SvarSlett
  4. Så fint kjøkken. Kom over bloggen din i dag og har lest og lest. Slang meg med som følger hos deg også..
    Klemmer

    SvarSlett