Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

torsdag 6. september 2012

Et streif av.....

Et streif av Fransk, heter min inspirerende nyinnkjøpte bok. En bok full av dansk julestemning med et streif av fransk. Et innblikk i dansk juletradisjon, med mengder av inspirasjonsbilder...det må da være bittelitt lov å begynne å tenke på julen når regnet trommer på taket, og vinden uler rundt hjørnet:)
 Ønsker alle som er innom en herlig helg, her blir det selskap hele helgen for å feire 7 åringen vår!

4 kommentarer:

  1. Har du fått tak i den allerede?! Hvor kjøpte du den? Så reklame for den i siste JdL-blad.

    Jeg trenger en stor dose før-juls kos i år. Hele julen er vi nemlig bortreist. Det har vi aldri prøvd før, men jeg kjenner at det går fint dette året. Tror at jeg glemmer julen når vi er på eventyr i sør-amerika i 3 uker...
    Så et blogg-teknisk spørsmål. Jeg klarer ikke laste opp flere bilder på side-elementer (utforming, står det som overskrift). Det står at kvoten min er full, og at jeg må øke Google-kontoen min. Har du opplevd dette???
    Hilsen datafreak - NOT.
    Marit

    SvarSlett
  2. Så deilig å ha en slik bok å bla i; passer perfekt akkurat i disse høstmørke dagene :) Inspirasjon; ja takk!

    Kos dere med feiring i helga!
    :-)

    SvarSlett
  3. Det er lov, absolutt :) Innrømmer lett at eg også har begynt så smått å tenka litt på jul og stæsjing & de...

    Ha ei fin-fin helg, Tone!

    Klem Eli

    SvarSlett
  4. Hei
    Denne boken er nydelig!
    Tove hadde kjøpt den , så jeg fikk kikke litt :)

    ha en fin søndag Tone

    SvarSlett