Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

søndag 14. juli 2013

Loftstue og gang i hytta

Vi tilbringer for tiden mye tid i hytta. Men nå er vi hjemom en tur for å handle med oss noen småting å ta med opp igjen. Gresset er sådd i og begynt å gro, trær blir saget på høygir og ting begynner å ta form inne, selv om ting enda mangler på veggene. På den ene siden av hytten blir det plen, mens på den andre siden vil det bli en mer intim plass med gruve til å brenne bål, og sittegruppe rundt gruven. Jeg har allerede laget gruven, men sittegruppen er underveis:)  Har tatt en del bilder så jeg kommer til å vise framover :)
Ønsker dere en fin sommeruke!






2 kommentarer:

  1. Nydelig nydelig hytte med så mye potensiale! Heldig :-) Glad dag til deg. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  2. Så fine bilder, og så fin hytte! Kjekt med så god boltreplass utfor, og med egen bålplass da!
    Det er så kos og sitte hele familien og grille pølser og marshmellows på bål.. Håper på å se bilder av bålplassen deres, for det tror jeg jammen meg vi må ha også ;)

    Forresten; jeg likte veldig godt knaggrekka di på gangen! Kan jeg spørre hvor den kommer fra?

    Sommerklem fra Kari Janette :)

    SvarSlett