Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

onsdag 3. juli 2013

En titt inn i hytta

Vi begynner så smått å komme i orden, møblene er på plass, selv om ikke alle er montert.Men ting får komme etterhvert. På hytta tar vi livet med ro, koser oss i skogen, fisker i vannet, går turer og bare nyter å endelig være ferdig med prosjektet. Snart er det opp igjen og nyte noen dager i naturen, før vi pakker solkrem og badehåndkle for å dra til Mallorca. Her får dere en liten titt inn i stuen, litt bart på veggene enda...men planen er klar:) Bildene er ikke av beste kvalitet pga alt motlyset:)



6 kommentarer:

  1. Å denne var fin, tenker det blir mange fine turer dit:-) nyt dagen♥

    SvarSlett
  2. Hytta har jo blitt knallfin, Tone! Forstår godt de koser dykk! Ha ein flott ferie! Klem

    SvarSlett
  3. Så fint!! Jeg har fulgt med bloggen din en stund, og ventet på dette innlegget ;) Jeg likte veldig godt fargen på veggene, hvilken er det?

    Heldige dere som er flyttet inn i hytta! Kjempefint og koselig det har blitt!! :-)

    Mvh Kari Janette
    www.lillestolen.blogspot.no

    SvarSlett
  4. Så fint dere har fått det på hytten, Tone:) Gleder meg til kaffe der...:) God sommer min venn.

    SvarSlett
  5. En udsigt som jeres skal bare nydes, elsker farven på køkkenskabene Tone!
    God Mallorca ferie!

    Knus Helle

    SvarSlett
  6. For en flott hytte altsp!!
    Heldige dere er ♥
    Nyyyt sommeren:)

    SvarSlett