Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

onsdag 2. juni 2010







"Mitt hjem er mitt slott"



Heter en fantastisk interiør og livstilsmesse som pågår i København i disse dager. Denne utstillingen finner sted i Den kongelige Danske Have, og har 170 utstillere. Her er alt man kan tenke seg innen interiør, blomster og gamle flotte møbler , rett og slett et eldorado for interiørfrelste. Jeg og min gode venninne Hege var så heldige at vi tilfeldigvis hadde lagt vår årlige jentetur til Københav akkuratt denne helgen i fjor, så vi visste ikke helt hva vi gikk til, men gleden ble desto større da vi fant ut hva denne messen gikk ut på . Vi sto lenge å fikk summet oss innenefor portene før vi fant ut at her var det bare å finne nermeste minibank for å ha penger i kassa, og dess lenger vi kom inn i messeområdet dess mer forsto vi at her skulle man absolutt reist ned med STOR bil, ikke med fly:) Masse gamle møbler med den rette patinaen til en fjerdedel av summen man må betale her hjemme. Og ble man sulten underveis var det bare å slå seg ned i cafe delen som var innredet med små franske cafebord, og masse deilig grillmat; og etter maten var det svært fristene å slenge seg ned i en av de mange hengekøyene som han mellom trærene!! Så neste år er jeg ikke i tvil om hvor turen går, første helg i juni:))

1 kommentar:

  1. Der burde jeg vist også have været, men hvor var det heldigt for jer at I var i København!

    Jeg tror det er mange af de samme udstillere og butikker, der også var på Ledreborg Slot for et par uger siden?

    Næste år er det med lastbil!!

    Klem Helle;))

    SvarSlett