Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

søndag 6. juni 2010







Sol, sommer og selskap:))



Denne helgen har vært fyllt med bytur,sykkeltur,kakebaking og alt det andre som følger med når hjemmet skal stæsjes til selskap!! Jeg elsker dette flotte solskinnet, men det jeg ikke hadde tenkt så mye på i forkant er at er det utevær, ja så flytter jo selskapet seg ut etter hvert, så da måtte det stæsjes opp en smule utenfor også, ikke det at jeg ikke liker å handle inn litt så jeg kan stæsje litt, men når halvparten av alle plantene har avgått med døden i denne kalde vinteren vi har hatt, så blir det plutselig myyye å handle inn på en gang, og jeg liker jo at det ser litt fint ut rundt meg:))) Lørdag var barnas dag i Sandnes, så da var vi nede i byen å så på all underholdningen som var der og etterpå ble det en sykkeltur med små etapper til hver lekeplass i hele nabolaget:) Søndagen ble avsluttet med at minste gutten feiret sin 2 års dag med "hiv og hoi " kaker og masse annet godt, og mange glade slektninger og gode venner i solskinnet!!



Har tatt noen bilder fra den nye terrassen med tak, og de fine små kassene som jeg bruker til ved:)



Ha en deilig kveld, og legg gjerne igjen en hilsen, da blir jeg så glad!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Så fint og hyggeligt du har det på din terrasse, her kan du rigtigt nyde solskinnet og slappe af (ind imellem!)...

    Kram fra Helle:))

    SvarSlett
  2. Så koselig du har laget det ute. Duse og fine farger!
    Gøy å kunne holde selskap ute. Blir så fin og sommerlig stemning da.
    Vi hadde en kjempeartig fest på lørdag. Champis som velkomsdrikk i kveldsol på terrassen. Deilig! Vi labba hjem når fuglene våkna....
    Var også på loppis på Brusand. På Jæren er det ikke helt tradisjon for slikt. Det var 5 mann i køen da de åpna. Flere kom dinglende etter en halvtime.
    Jeg fikk sikret meg et bord - før åpningstid!
    Ikke helt som på Sandnes...
    Men det var da godt at fangsten var god når først jeg hadde kjørt så langt.

    Kos deg i sommersola.
    Klem Marit

    SvarSlett
  3. Terrassen din er kjempekoselig! Det er så deilig når vi kan flytte utendørs sommerstid. :o)
    Hørtes ut som du hadde en flott tur til København. Messen "Min hjem er mitt slott" har jeg ikke vært på, men bare hørt at den er veldig fin med mye fristende. Skjønner godt at du ville hatt med bil!

    Ønsker deg en deilig tirsdag, Tone!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett