Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

mandag 13. desember 2010

Bake Kake Søte!!


Antikk og bruktmessen er vel overstått, med mange koselige kjente og ukjente fjes som stakk innom, bare så kjekt !!! Nå nermer julen seg med stormsktitt, 5 sorter julekaker er bokstavlig talt i boks, er så koselig å ha bakedag med gode venninner!! Vi tar med en dobbeldeig hver av forskjellige julekaker, og steker i vei!! Så deler vi likt til alle, og vips så er 5 sorter i hus:)) Nå er det forberedelse til koselunch for barnehagen , som skal benke seg på den overbygde julepyntet terrassen vår, så får jeg pønske ut en meny som kan passe de små ganer:)) De er bare så skjønne ,så det er en fryd å ha dem på en liten visitt!!!

Ha en flott førjulsuke!!

2 kommentarer:

  1. For en koselig bakedag og 5 sorter på 1-2-3-..
    Så kjekt å få besøk av de skjønne små! kjempekoselig å be de hjem..
    Koselig blogg du har,har lagt meg til som følger og gleder meg til å titte mer innom deg.
    Ha noen fine førjulsdager!
    Hilsen Anne

    SvarSlett
  2. Veldig praktisk med bakedag, vips så var det 5 sorter i hus, helt herlig. Koselig at det gikk greit på antikk/julemessen, skulle vært der, du får sende meg en melding neste gang. Kos deg meg ungene i barnehagen, de er jo så herlige, ha en fortsatt fin uke, klem fra Mona.

    SvarSlett