Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

lørdag 4. desember 2010

Det vakreste er gratis......


Hos oss er det en herlig julestemning nå.....Lenge har jeg studert gamle interiørblader og sett på de fantastiske stemningene, så i år bestemte jeg meg for at naturen virkelig skulle få gjøre sitt inntog og skape stemning hos oss:)) Mange skogsturer har det blitt, og jeg kommer aldri tomhent hjem, så nå er huset fullt av små grantre, kongler,furugreiner ,lerk og einer!! Juletreet i loftstuen er allerede pyntet av to smågutter, og smånissene skal snart få komme seg opp fra dvalen og opp i loftstuen :))

Hva er din favorittjulepynt??

Ønsker dere en fantastisk helg!!

8 kommentarer:

  1. Så fint med det grønne, lærk og ene er så enkelt og smukt synes jeg!

    Nyd helgen!

    Klem
    Helle

    SvarSlett
  2. Kjempenydelig. Tror vi har samme smak, du og meg. Kom gjerne på besøk hos meg også!

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Lekker blogg.... deg vil jeg følge... klem... ps hvordan far du til den snøen på siden. Kjempe søtt... klem

    SvarSlett
  4. Så flott du har pyntet, både inne og ute, Tone! Du har så sansen! Superkult det treet du har dekorert med på trappen. Veldig kreativt!

    Ser at du har fått deg lerkegrener i hus. Det er ikke lett å finne. Nå har jeg prøvd meg på noen blomsterbutikker, men hittil har jeg ikke lykkes. Jakten fortsetter...

    Favoritt julepynt? Mmmm, det er nok noe i dempede farvetoner og vakre lysestaker.

    Ønsker deg en deilig adventssøndag!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  5. Jeg har også huset fullt av naturlig pynt i år, grantrær, kongler, mose og svibler.
    Og med snøen dalende ned utenfor er stemningen upåklagelig!
    -Men jeg kom nettopp på at jeg ikke har hentet kassene med julepynt ut fra kottet enda... Har ikke savnet den heller...
    Får kanskje noen overraskelser når jeg kikker gjennom eskene?

    Fint å se hvordan du pynter. Drar kjensel på noe av pynten fra Skulehuset. Koselig!

    Ha en flott 2.søndag i advent, og ei fin uke!
    Klem Marit

    SvarSlett
  6. Hei kjære du! Takk for så fine ord inne hos meg! :) Lekkert med natur-ting til julepynt! Min favoritt er lerk!

    Ynskjer deg og dine ei flott veke!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  7. Må nok si meg enig i at pynt fra naturen er den største favoritten... ♥
    Med røde innslag er julen komplett for meg... ☺

    *Ønsker deg og dine en flott ny uke*

    Klemmer fra MV ♥

    SvarSlett
  8. Veldig fint. Naturtro pynt har jeg alltid likt best. Vakkert hos deg.

    SvarSlett