Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

onsdag 16. november 2011

En liten titt !



Blandt 13 esker som står nedpakket til helgen var det ikke lett å plukke ut noe, som kan skape et inntrykk av alt som skal selges, og når det i tillegg er mange forskjellige selgere som selger alt fra gammelt til retro til nyere bruksting ......ja da er det vel best å si, ta turen innom om du er i nærheten :))  Her får dere et lite inntrykk, og hadde jeg vært hekta på retro, så hadde jeg ikke nølt et sekund med å snappe den herlige "underjuletreduken" i mørke brun med en skikkelig retronisse :)))) Eller hva sier dere ??  Ønsker dere en fin uke, her skinner solen og det er vinter i luften!!! Deilig
Antikk og bruktmarked Tjensvoll bydelshus, stavanger, kl 10-14

4 kommentarer:

  1. Oj, oj, oj!
    Jeg må visst besøke gule sider og skrive ut et kart. For dit må jeg finne veien!
    Sees kanskje?
    Klem Marit

    SvarSlett
  2. Så skjønt!

    Ha en fin Torsdag-
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  3. Masse flotte ting..Skal selv også ha marked i helgen og håper på masse folk.Lykke til hos deg:)

    SvarSlett
  4. Wow..mye spennende her skjønner jeg .
    Skulle gjerne vært der ..men det er jobbehelg for meg, og det var det faktisk i fjor og .
    Så koselig du har pyntet ved inngangspartiet ..her føler en seg velkommen !
    Lykke til i helgen .
    klem Anne

    SvarSlett