Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

onsdag 30. november 2011

Svevende engler

Høyt oppunder taket svever englene i dette huset :)  Gamle og utskåret i papp, er de den fineste og letteste pynten å henge i girlanderet som henger i taket mellom spisestue og stue. Pappenglene fant jeg i en skattekiste av en butikk på min siste københavtur, butikken heter Stil og Stemning, og lå i en liten sidegate i vesterbro. Er du i københavn, noe jeg skal om et par uker, så er denne butikken unik hvis du liker den litt gamle stilen :) Eller kanskje du har noen andre små yndige butikker som du vil anbefale???? Nå er det eksamenslesing som står på min plan fram til mandag, og så er det lesing på ny eksamen :)) Når vi skiver 13des senker jeg skuldrene ti hakk, og kan begynne å glede meg til jentekosejuleshoppingvintur :)) Ønsker dere alle gode damer en nydelig uke!!

3 kommentarer:

  1. Så koselig med de søte svevende englene under taket.
    Og så må jeg bare si LYKKE TIL med lesing og eksamen..beundrer deg!
    Og når du er ferdig kan du ta deg en velfortjent pust i bakken !
    klem Anne

    SvarSlett
  2. Så fint med slike engler!

    Ny Københavntur er bestillt her...men det blir ikke før i mai.
    Jeg må notere ned denne butikken!

    Lykke til med eksamen !!!
    I morgen er det min tur, men på et helt annet nivå enn deg....får ha hjelpemidler også :o)

    klem klem!

    SvarSlett
  3. Så vakre engler ♥
    Hørtes ut som en koselig butikk, er så gøy og finne slike skattebutikker;)

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett