Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

fredag 15. oktober 2010

En kreativ helg i møte!


Gamle melsekker fra min mormors frukt og tobakk butikk og sandsekker kjøpt for 5 kr stykket er funnet fram i håp om at de skal komme til nytte på annen måte. Guttene skal få nye julestrømper til julegodisen, og jeg skal sy julehjerter og puter til å ha ute i kurvstolene som står under tak!! Julebøkene er framme, nå er det bare å finne ideene, og sy i vei!!!!

Ønsker alle dere der ute en kreativ helg!!

8 kommentarer:

  1. Så fint bilde:) Kos dere i helgen!! Dere kreative sjeler:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Ååå, heldige du som har slike fine sekker og sy julesokker og puter av ♥ Gleder meg til og se resultatet:))

    Ha en flott helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Hei:)

    Har en utfordring til deg på min blogg:)

    Klem:)

    SvarSlett
  4. Så fint med lin - spesielt til jul. :o) Så heldig du er som har arvet noe stoff. Da blir det jo helt spesielt. Kanskje du viser oss resultatet på bloggen etterpå?

    Ønsker deg en flott uke, Tone!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  5. Håper du fikk laget mye fint i helga?
    Det er jeg ganske så sikker på.

    Vil bare si at strømpene du spurte etter nå har kommet i hus.
    Mamma har strikket et par i offwhite.

    Send en mail til meg, så kan vi avtale nærmere.

    Da vil jeg bare ønske deg en flott ukestart!
    Klem Marit

    SvarSlett
  6. Hei Tone
    Så flotte melsekker og stoffer du har :) og så koselig med arvet ting... Gleder meg til å se julesokker, hjerter og puter ♥ ønsker deg en flott kveld videre. Klem fra Mette

    SvarSlett
  7. Kjære Tone! Takk for dine flotte smil på bloggen min! :) Eg setter så stor pris på når du stikk innom! Eg håper verkeleg at du viser oss resultatet av helgeproduksjonen? Slike sekkar er SÅ fine! Sklulle gjerne sydd gardiner av dei :)))

    Ynskjer deg og dine ei nydeleg haustveke!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  8. Hei, dumpet innom etter tips fra "det lille ekstra"! Kjempesøt julestrømpe, den likte jeg godt. Så heldig du er som har så fine materialer å jobbe med!!

    SvarSlett