Velkommen inn til meg...

Og legg gjerne igjen et spor på din vei...........

søndag 31. oktober 2010

Kalender!!


På kremmerhuset, er julen i full gang( det er den vel i mange butikker etterhvert) og jeg kjøpte med meg hjem en julekalender til guttene, syntes den var søt med de små krokene, og en god ide om hvordan man lett kan lage sin egen variant med noe rekved funnet i fjæra!!

Nå er det ut på tur i skogen, deilig ,etter å ha sittet inne på selvutviklingskurs i to dager og bare sugd til meg masse nyttig info!!!

Ønsker dere en fantastisk søndag!!

4 kommentarer:

  1. Kan jeg spørre om du vil dele prisen med meg?
    Syns denne var fin, men om den kan gjøres selv billigere blir det kanskje det her. ;)

    SvarSlett
  2. Lenge siden jeg har vært innom interiørbutikker så får vel sjokk når jeg ser juleutstillingene :o)
    Kremmerhuset har forøvrig mye fint!!

    ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
  3. Koselig å få kjøpetips. Jeg ble mest revet med å innlegget under. Skulle gjerne tatt en nærmere titt i den traileren...
    Men nå har jeg alfor mange ting her hjemme. Har satt fram mange gamle godbiter som jeg skal selge i Skulehuset. Jeg er glad i dem, men har rett og ikke plass til alt.
    Kan ikke dra hjem fullt lass fra brukten uten å kvitte meg med noe av det jeg har fra før...
    Har endelig innsett det. He,he.

    Gleder meg også villt til å få vekk kasser og poser med varer. De står over ALT!
    Overtar nøkkel til lokalet på Magneten mandag. Da kan jeg begynne å flytte ned ting. Herlig!

    Ha det godt!
    Klem Marit

    SvarSlett